استاندار خوزستان گفت: در قالب طرح مولدسازی که از سوی دولت مطرح شده، شهرداری‌ها می‌توانند با فروش اموال و املاک بلااستفاده اعتبار مورد نیاز پروژه‌های مهم خود را تأمین و انجام دهند.

علی اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان گفت: طرح مولدسازی فرصت بسیار خوبی است که با فروش املاک بدون استفاده پروژه‌های مهم استان را تکمیل کرد.

او می‌گوید: اعضای شورا‌ها با همدلی و مشارکت می‌توانند بسیاری از مشکلات در شهر‌ها وروستا‌های استان را برطرف کنند.

حسینی محراب گفت: مردم با یک امیدی اعضای شورا‌ها را انتخاب کرده اند و باید از این اعتماد برای خدمت هر چه بیشتر به مردم استفاده کنند، اعضای شورا‌ها در چهار سالی که در این مقام هستند باید به اعتمادی که مردم به آن‌ها کرده با کار درست پاسخ دهند.

به گفته او نباید تنها به اعتبار استانی تکیه کرد، از راه‌های مختلف می‌توان برای حل مشکلات اعتبار وارد استان کرد.

استاندار خوزستان گفت: به عنوان مثال، اعتباری بالغ بر ۱۸۰ هزار میلیارد ریال خارج از بودجه استان وارد خوزستان شد و یا مبلغ ۲۵۰ هزار میلیارد ریال از حق سهم دولت در نیشکر به خوزستان اختصاص یافته است، این اعتبارات خارج از اعتبار استانی وارد خوزستان شده که با یک برنامه ریزی مناسب می‌توان بسیاری از مشکلات خوزستان را حل کرد.

این مقام مسئول می‌گوید: از شکل‌های مختلف می‌توان برای استان تامین مالی کرد، مدیران و مسئولان دلسوزانه برای حل مشکلات مردم و استان کار و فعالیت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار