شهردار تهران از حضور سرمایه‌گذاران و همچنین کارگران افغانستانی در تهران خبر داد.

علی‌رضا زاکانی، شهردار تهران در مورد مساله حضور قابل توجه مهاجرین و شهروندان افغانستان در این کلان شهر، و توجه به این حضور در سیاست‌گذاری‌های شهرداری تهران، به خصوص این که تعداد قابل توجهی از کارگران این شهرداری را شهروندان افغانستان تشکیل می‌دهد گفت: هم در بعد سرمایه‌گذاری، عزیزان افغانستانی در حال سرمایه‌گذاری در تهران هستند، و هم در بعد کار و تلاش، در سازندگی شهر به ما کمک می کنند.

وی خاطرنشان کرد بعد از طی مراحل مجوزهایی که از طریق مجاری قانونی وجود برای سرمایه‌گذاری دارد، ما هیچ منعی برای فعالیت آن‌ها نداریم، خدمت گزارشان هستیم و باهم کار می کنیم.

شهردار تهران در مورد ارائه خدمات شهری به مهاجرین به خصوص در مناطق محروم پایین شهر تهران تأکید کرد: ما داریم معادله شمال و جنوب شهر تهران را تغییر می دهیم. خدماتی که ما الان داریم دنبال می کنیم، همان خدمتی است که در بالای شهر داریم و پروژه هایی در پایین شهر داشته باشیم که کیفیت زندگی در این منطقه را تغییر بدهد.

این در حالی است که روز دوشنبه، 11 ثور، روز کارگر در جمهوری اسلامی ایران بود و بخش بزرگی از کارگران شهرداری تهران، به خصوص در بخش‌های تنظیف و نگهداشت این شهر را شهروندان افغانستانی تشکیل می دهد.

در کنار این حضور، شهردار تهران از حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران افغانستانی نیز در شهر تهران خبر داد و از آن استقبال کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۷ تير ۱۴۰۲
انشاالله خود مهاجرین افغان کل شهرداری تهران را با یک کودتای بیل وکلنگی تسرف می نماید و یک شهردار از جنس خودشان انتخاب می کنند