معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: تا دو هفته آینده ایستگاه دوچرخه بلوار ارم راه‌اندازی می‌شود.

وحید علی ضمیر با اشاره به راه‌اندازی پایگاه دوچرخه و خرید ۳۰ دستگاه دوچرخه جدید افزود: تعدادی دوچرخه نیز خریداری می‌شود که با اضافه شدن این وسایل نقلیه بتوانیم تقریبا تا دو هفته آینده پایگاه را راه‌اندازی کنیم.

او از مراحل پایانی مطالعات سیستم حمل ونقل شهری «بی آر تی» در همدان خبر داد و گفت: شهرداری امسال به دنبال اجرای این طرح است که البته در چند سال به طور کامل جواب خواهد داد.

علی ضمیر تأکید کرد: از آنجا که در تکلیف بودجه امسال طرح «بی آر تی» لحاظ شده است، یکی از وظایف اصلی ما پیاده‌سازی این طرح خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهردار همدان با بیان اینکه مطالعات طرح جامع شهری همدان سال ۹۰ به شهرداری و دستگاه‌های اجرایی به عنوان سند بالادستی در تمام حوزه‌های ترافیک ابلاغ شده است، گفت: این طرح بخش‌های مختلفی داشت که در بخش حمل و نقل عمومی شهر تأکید به اجرای طرح «بی آر تی» شده است.

علی ضمیر با بیان اینکه برای اجرای خط یعنی جداسازی خط، خرید اتوبوس و میدل‌باس اعتبار خوبی لحاظ شده است، افزود: این طرح تکلیفی برای ماست و باید آن را انجام دهیم، قطعا برای آن نیاز به مشاور داریم که مذاکرات اولیه انجام شده و مدیر طرح را نیز به کار گرفتیم تا کار را جدی آغاز کنیم.

برچسب ها: شهرداری ، بلوار ارم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.