سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، از رشد ۲ درصدی ارزش کالا‌های صادراتی گمرک خسروی و رشد ۲۸ درصدی ارزش کالا‌های صادراتی گمرک شوشمی در نخستین ماه از سال‌جاری خبر داد.

علی‌اصغر عباس‌زاده، سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت : طی فروردین ماه سال جاری ۵۰ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۷۲ دلار کالا به وزن ۱۴۴ هزار تن از گمرک خسروی به کشور عراق صادر شده است که این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ از لحاظ ارزش ۲ درصد افزایش و از حیث وزن رشد ۱۲ درصدی داشته است.

وی عمده کالا‌های صادراتی از طریق گمرک خسروی را سنگ‌نمای ساختمان، کاشی و سرامیک، لبنیات، لوازم پلاستیکی، میوه و تره‌بار و... عنوان کرد. 

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه ارزش کالا‌های صادرات گمرک شوشمی در فروردین‌ماه سال‌جاری را ۵ میلیون و ۳۱ هزار و ۴۸۱ دلار به وزن ۳۱ هزار و ۳۷ تن عنوان کرد و افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۲۸ درصدی و از حیث وزن رشد ۲۵ درصدی داشته است.

عباس‌زاده عمده کالا‌های صادراتی از طریق گمرک شوشمی در فروردین‌ماه سال‌جاری را سنگ‌آهن، میوه و تره‌بار، گچ ساختمانی، نمک صنعتی، ادوات کشاورزی و ... عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.