پس از آن که ساعاتی نوار غزه از حملات رژیم صهیونیستی آسوده شده بود، منابع خبری از موج جدید تهاجم هوایی این رژیم علیه این باریکه خبر دادند.

هواپیما‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی یک مرکز متعلق به گروه مقاومت فلسطین را در شرق رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری الجزیره، بالگرد‌های رژیم صهیونیستی ۴ موشک به سوی یک پایگاه مقاومت در غرب غزه شلیک کردند. هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی همچنین به مراکز متعلق به مقاومت در بیت لاهیا در شمال نوار غزه نیز حمله کردند. از سوی دیگر خبر‌ها حکایت از آن دارد که رژیم صهیونیستی یک دیده بانی مربوط به مقاومت فلسطین در اردوگاه آوارگان الشاطئ در غرب شهر غزه را بمباران کرد.

پیش از آغاز موج دوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ارتش این رژیم در بیانیه مدعی شد که حملات فشرده و سنگین ارتش در پاسخ به شلیک موشک از نوار غزه به درون سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد.ارتش اشغالگر صهیونیستی مدعی شد که یک مجتمع را بمباران کرده است که حماس به عنوان پایگاهی برای آموزش از آن استفاده می‌کرده است.

این رژیم با فرار از زیر بار مسؤولیت، جنبش حماس را مسؤول حوادث جاری در نوار غزه دانست و در ادامه هشدار‌های پوچ و توخالی افزود: این گروه هزینه نقض اقدامات امنیتی علیه اسرائیل را پرداخت خواهد کرد.ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این تهاجم با هدف آسیب رساندن به توان حماس برای تقویت و تجهیز به سلاح صورت می‌گیرد.

گروه‌های مقاومت از شلیک موشک‌های زمین به هوا به سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سه شنبه شب به مناطق مختلف نوار غزه حمله کردند.

رسانه‌های فلسطینی و عربی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اشغالگر چندین منطقه در غرب و مرکز شهر غزه را هدف قرار دادند و به دنبال آن گروه‌های مقاومت نیز شهرک‌های صهیونیستی در اطراف نوار غزه را موشک باران کردند.طبق برآورد منابع صهیونیستی از بامداد روز سه شنبه تاکنون ۷۰ موشک از غزه به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

به دنبال حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه، نیرو‌های مقاومت نیز مناطق مختلف رژیم صهیونیستی را موشک باران کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار