فرماندار گناباد گفت: تاکنون زمین و واحد مسکونی برای ۲ هزار و ۱۸۷ نفر از متقاضیان دارای شرایط نهضت ملی مسکن در این شهرستان تامین شده است.

رضا نصیری روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن گناباد افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۷۶۹ نفر از متقاضیان که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ثبت نام کردند، چهار هزار و ۵۹۴ نفر واجد شرایط واگذاری زمین شناخته شدند و ۲ هزار و ۱۸۷ نفر زمین و یا واحد مسکونی خود را دریافت کردند.

وی ادامه داد: برای متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد که با وجود دریافت زمین و یا پروانه ساخت و یا تمدید مهلت تاکنون نسبت به احداث واحدهای خود اقدام نکردند طی چند روز آینده اظهار نامه با مضمون تعیین تکلیف برای ادامه کار و یا انصراف در فرصت باقی مانده از طریق دادگستری ارسال شود.

فرماندار گناباد گفت: ۱۹۸ قطعه زمین برای احداث نهضت ملی مسکن هفته آینده به افراد متقاضی دارای شرایط این شهرستان واگذار می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد هم اظهار کرد: از مجموع ۱۱ هزار و ۷۶۹ نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، هشت هزار و ۳۰۵ نفر حائز شرایط نخست شناخته شدند و در نهایت شرایط چهار هزار و ۵۰۴ متقاضی تایید نهایی شد.

ناصر چیتگر اضافه کرد: یک هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان این طرح در گناباد تاکنون نسبت به افتتاح حساب اقدام و ۸۶۳ نفر نیز بیش از ۴۰۰ میلیون ریال مبلغ اولیه ثبت نام را واریز کرده اند.

وی بیان کرد: برای افزون بر ۴۰۰ تفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد هم تاکنون پروانه احداث واحدهای مسکونی صادر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار