مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) با اشاره به اینکه شهید مطهری به دنبال تربیت دینی افراد در جامعه بود، گفت: آنچه که در آثار شهید مطهری موج می‌زند، نشان می‌دهد اگر انسان تربیت دینی شود، حاصل آن ایجاد یک جامعه متعهد و دین‌دار خواهد بود.

حجت‌الاسلام امیر عباسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گوید: شهید مطهری دارای شخصیتی گران‌بها و کمیاب بود که تاکنون شخصیتی همچون این شهید بزرگوار جایگزین نشده است.

او با اشاره به اینکه شهید مطهری به دنبال تربیت دینی افراد در جامعه بود، گفت: آنچه که در آثار شهید مطهری موج می‌زند، نشان می‌دهد اگر انسان تربیت دینی شود، حاصل آن ایجاد یک جامعه متعهد و دین‌دار خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: با مطالعه کتاب‌های شهیدمطهری می‌بینیم که همگی تبیین‌گر روش‌هایی برای برقراری تعادل نیازهای انسان با کمک قوه تعقل هستند.

حجت‌الاسلام عباسی، با بیان اينکه شهید مطهری در زمینه آثار و کتب، یک تحریر کننده و محرر بود گفت: تحریر یعنی این شهید والامقام در آثار خود به زیبایی دست و بال مطلب را آزاد و باز می‌کردند و با مطالعه این آثار، فکر انسان باز می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) در پایان هفته عقیدتی سیاسی را به تمامی معلمان، مربیان و فراگیران تعلیم و تربیت در سراسر کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.