در آیین سنا از ۷۰ عضو هیات علمی ارتقاء یافته و نمونه آموزشی دانشگاه سمنان به مناسبت گرامیداشت روز معلم قدر دانی شد.

سرپرست دانشگاه سمنان در این آئین ضمن قدر دانی از اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان و تبریک روز معلم اعلام کرد: دکتر زهرا مروج عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و دکتر فرشاد ورامینیان عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی ، نفت و گاز دانشگاه سمنان به عنوان عضو هیات علمی نمونه کشوری انتخاب شده اند .

 سیف الله سعدالدین اظهار کرد: اثربخشی و ایجاد رشته های مختلف و بازنگری رشته ها یکی از از ماموریت دانشگاه ها در کنار مطرح کردن جایگاه رفیع علم اعلام شده است .

وی با بیان اینکه رشد تولید در جامعه اتفاق نمی افتد مگر با تحقق بهره وری علمی افزود : بهره وری علمی هم جز با سرمایه گذاری و تدوین راهکارهای علمی و عملیاتی رخ نمی دهد که در دانشگاه سمنان هم در زمینه بهره وری هدف گذاری شده است .

سعدالدین با بیان اینکه هم اکنون دانشگاه سمنان با چهارده هزار دانشجو و ۴۰۰ عضو هیات علمی یکی از دانشگاه های برتر در سطح کشور است افزود : ۴۸ عضو هیات علمی دانشگاه سمنان با مرتبه استاد تمام و ۱۲۲ عضو هیات علمی با مرتبه دانشیار هستند که از نرم کشوری بالاتر است و رشد شتابان دانشگاه سمنان، مرهون زحمات مسئولان و اساتید این دانشگاه از ابتدای تاسیس تا کنون است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.