سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای مغازه و یک مالخر اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ "صادق ضرونی" گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت مغازه‌های آنتیک فروشی در محدوده "نامجو" تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۰۶ این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی مغازه‌های آنتیک فروشی که در مناطق خلوت و بدون نور کافی قرار داشتند، در فرصت مناسبی درب مغازه را تخریب اقدام به سرقت می‌کنند.

این مقام انتظامی گفت: مأموران کلانتری نامجو با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در ۱۲ اردیبهشت سال جاری هویت ۳ متهم پرونده را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهمان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ نفر سارق و یک نفر مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بررسی از محل تعدادی وسایل آنتیک همانند ساعت، مجسمه برنجی، جام‌های نقره و... همگی سرقتی مجموعا به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان ۳۲ الی ۳۷ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۲۰ فقره سرقت و مالخری اموال مسروقه در محدوده‌های "نامجو" اعتراف کردند.

سرهنگ ضرونی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است می‌خواهیم با حضور در کلانتری ۱۰۶ نامجو متهمان را مورد شناسایی قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار