معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: علم و فناوری به عنوان موتور پیشران کشور باید همراه با فکر و جریان‌سازی فکری، مشارکت همگانی و مبتنی بر مبانی ایرانی و اسلامی و رفع مشکلات مردم باشد.

محمدعلی کیانی در آیین تکریم و معارفه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی جزو شاخص‌های اصلی حوزه آموزش بوده و امیدواریم با کمک تمام دانشکده‌ها و گروه‌ها در ابعاد کمی و کیفی به نتیجه لازم برسیم. دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان یکی از دانشگاه‌های مادر و پیشرو و همچنین تیپ یک نباید از رشد و توسعه در حوزه آموزش عقب بماند و باید نسبت به جذب نیروهای ارزشی ولایی و انقلابی توانمند، متخصص و متعهد با تمام توان تلاش کنیم.

وی افزود: امیدواریم که در دوره جدید مدیریتی از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی به ‌خوبی استفاده شود و تمام دانشکده‌ها آنگونه که باید مسیرهای رشد و ترقی را طی نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: یکی از اقدامات شاخص در حوزه آموزش ساخت مجتمع پردیس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است؛ مجموعه‌ای که در آن از پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات آموزشی استفاده شده و با افتتاح این مجموعه آموزشی شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

تا جریان‌سازی علمی و فکری نباشد، نتیجه لازم و اثرپذیری موثر را شاهد نخواهیم بود

همچنین جلیل توکل ‌افشاری، معاون جدید آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این مراسم عنوان کرد: در حکم صادره برای اینجانب از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر توجه ویژه به اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم انقلاب و دیگر موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری اشاره شده و وظیفه همه ما در این دانشگاه تقویت علم و فناوری بوده است.

وی ادامه داد: البته موضوع تقویت علم و فناوری بسیار مهم است اما باید مراقب باشیم که به بی‌راهه نرویم و اگر جریان‌سازی علمی و فکری نباشد، فاقد نتیجه لازم و اثرپذیری موثر خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: باید ضمن استفاده از تجارب پیشکسوتان مبتنی بر توانمندی‌ها، واقعیت‌ها و بایدها گام برداریم؛ مواردی که همگی تاکید مقام معظم رهبری بوده و اگر سرلوحه کارمان قرار گیرد و به‌ درستی به آن عمل نماییم، نتیجه لازم حاصل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.