مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت:در استان یک هزار و ۱۰۰ معلم، حامی ایتام و محسنین هستند که با مشارکت در این طرح ماهانه مبلغی از حقوق خود را به این امر نیک اختصاص می‌دهند.

حسین‌نژاد افزود: این تعداد معلم حامی، حمایت از یک هزار و ۳۰۰ فرزند یتیم و محسنین را برعهده گرفته و با مساعدت‌های مادی و معنوی خود به این کودکان و نوجوانان کمک می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در مراسم تجلیل از معلم حامی اکرام ایتام و محسنین، عیسی افسانه در هنرستان رازی اردبیل، پرداختی ماهانه این حامیان را ۶۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: معلمان گرانقدر این استان با مشارکت در این طرح معنوی سعی دارند تا برای نسل‌های آینده راه و سیره خوب زیستن و نیکی کردن به دیگران را بیاموزند.

حسین نژاد با تبریک فرا رسیدن هفته معلم، از جامعه فرهنگیان خواست تا در توسعه جریان خیر و نیکی در این استان سهیم بوده و با یاری نهاد کمیته امداد، مشارکت بالایی در این امر خیر داشته باشند.

او ادامه داد: معلمان جزو، ولی نعمتان جامعه ما هستند و در مسیر آموزش و علم آموزی نسل‌های آینده تاثیر بسزایی را دارند و شایسته است مجاهدت آن‌ها در این مسیر پاس داشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.