رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: در آیین بزرگداشت مقام استاد و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از ۳۰ معلم واستاد نمونه تجلیل شد.

محمدمهدی طهرانچی درآیین بزرگداشت مقام استاد وروز معلم در این دانشگاه با تبریک دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت مظلومانه معلم فرزانه و استاد فرهیخته، شهید آیت الله مرتضی مطهری است که حقیقتاً نقش بی بدیلی در تعمیق مفاهیم تعلیم و تربیت داشت، گفت: روز معلم فرصت مغتنمی است که از مجاهدت، تعهد و اهتمام شهید مطهری برای ایجاد کارآمدی نظام تعلیم و تربیت در جامعه و لزوم توجه به ابعاد معرفتی در آموزش یاد کنیم.

او افزود: : در آیین بزرگداشت مقام استاد و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از ۳۰ معلم واستاد نمونه تجلیل شد.

طهرانچی گفت: مبنای رشد و تعالی جامعه به نظام تعلیم و تربیت آن وابسته است و از این جهت معلمان و استادان در کنار سایر عوامل موثر در آموزش به عنوان هدایتگر این عرصه شناخته می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: به همین دلیل است که شهید بزرگوار استاد مطهری در آثار ارزشمند خود به علم، دانش و تربیت توجهی جدی داشته اند و این مهم گویای کارآمدی نظام تعلیم و تربیت اسلامی است.

طهرانچی گفت: نیز در این آیین با اعلام راه اندازی صندوق نیکوکاری این دانشگاه از امروز گفت راه اندازی این صندوق باهمراهی اتاق اصناف استان زمینه ای است برای حمایت از دانشجویان کم برخوردار است.

او افزود: از ۴۰ هزار دانشجوی این دانشگاه ۶هزار دانشجو کم برخوردار هستند که باهمراهی نیکوکاران می توانند ادامه تحصیل دهند و  آینده روشنی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.