مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

معلمان ورزش، بهترین استعدادیابان رشته‌های ورزشی در مدارس هستند

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: معلمان ورزش، بهترین استعدادیابان رشته‌های ورزشی در مدارس و میان دانش آموزان هستند و باید از ظرفیت آنها به نحو بهتر بهره برداری کرد.

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان روز سه شنبه در آیین تجلیل از معلمان پیشکسوت ورزش استان گفت: کار معلمان ورزش از لحاظ کشف استعدادهای جدید و معرفی آنها به جامعه ورزش و جوانان بسیار ارزشمند است و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

وی با تبریک روز معلم گفت: آموزش و پرورش مبانی رشد و توسعه کشور را فراهم می کند و در بخش ورزش نیز معلمان ورزشی به نوعی همکاران ما در آموزش و پرورش هستند و با زحمات خود در رشد و توسعه ورزش استان تلاش می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پیشکسوتان، سرمایه های ارزشمند در هر قشری هستند و باید جوانان را در مسیر استفاده از این ظرفیت عظیم و تکریم آنها هدایت کنیم تا با تلفیق تجربه های دیروز و علم و دانش امروز موفقیت ها و افتخارات پایداری را رقم بزنند.

بازرگان در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت ورزش در جامعه امروز و در حفظ سلامتی افراد جامعه، نقش خیران ورزشی را در توسعه و اشاعه آن، بسیار ارزشمند دانست و افزود: امروز خیرانی پای کار هستند که بر گمنامی خود تاکید دارند و حمایت های بدون چشمداشت آنها موجب رشد و توسعه رشته های ورزشی استان شده است.

وی اضافه کرد: هرچند تعداد این نوع خیران بسیار کم و انگشت شمار است اما ورزش استان برای گسترش خود و قهرمان پروری در نسل های جدید نیاز به یک عزم همگانی در جامعه خیران دارد.

این مسوول ورزشی گفت: رسیدن به این هدف دور از تصور نیست چون زنجانی ها در بخش درمان نشان دادند با حمایت از موسسه خیریه مهرانه، بیماران بسیاری را تحت حمایت خود دارند و در بخش ورزش و پیشگیری از بیماریها نیز می توانند پیش قدم باشند.

وی همچنین خواستار تمرکز حمایت های بخش خصوصی و صنعت در داخل استان شد و اظهار داشت: اگر حمایت های این بخش از استان خارج نشود و شامل ورزشکاران زنجان شود ورزش استان تحول عظیمی را شاهد خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.