مسابقات قهرمانی قایقرانی آب‌های خروشان کشور اردیبهشت ماه جاری به میزبانی شهرستان کامیاران برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قایقرانی آب‌های خروشان در پالنگان که در محل فرمانداری کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: رقابت‌های قایقرانی آب‌های خروشان قهرمانی آقایان و بانوان کشور در ماده‌های رفتینگ و کایاک طی روز‌های ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری به میزبانی کردستان و در روستای پالنگان از توابع کامیاران برگزار خواهد شد.

حامد جولائی با اشاره به وجود پتانسیل‌های بالای گردشگری به ویژه در زمینه گردشگری ورزشی در روستای پالنگان تصریح کرد: در دو سال گذشته جلساتی در راستای ساخت مجتمع تفریحی ورزشی و همچنین احداث کمپ قایقرانی در این منطقه با مسئولین شهرستان کامیاران برگزار شد و به صورت میدانی نیز از این محل بازدید‌هایی صورت گرفته است.

او ادامه داد: ساخت چنین مجتمعی و در کنار آن احداث کمپ قایقرانی می‌تواند به رشد و توسعه گردشگری در این منطقه کمک کند و در این راستا برگزاری یک رویداد ورزشی ملی در امر معرفی جاذبه‌های گردشگری و جذب گردشگر برای این منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

جولائی افزود: اگر امسال بتوانیم میزبان خوبی برای مسابقات قایقرانی آب‌های خروشان کشور باشیم از سوی فدراسیون قایقرانی در آینده منطقه پالنگان به عنوان پایلوت و مرکز این رقابت‌ها معرفی می‌شود و هر ساله این مسابقات در شهرستان کامیاران برگزار خواهد شد.

مسئول ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان ساخت: استان کردستان همواره یکی از قطب‌های رشته‌های مختلف ورزش قایقرانی در کشور بوده و استعداد‌های درخشانی در این رشته دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.