معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: فصل جدیدی در زمینه بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوه استان در حوزه‌های مختلف از شمالی‌ترین نقطه استان تا سواحل مکران آغاز شده است.

  رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به نامگذاری سال به نام رشد تولید و مهار تورم اظهار داشت: تصمیم گیری یعنی کار کارشناسی و تصمیم سازی که از جمله مهمترین وظایف یک مدیر است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان داشت: مسئولان باید موانع تولید و اقتضائات استان را به خوبی شناسایی کنند.

وی خاطر نشان کرد: قطعاً تصمیماتی که با نگاه حمایتی در این استان گرفته می‌شود باید با توجه به ظرفیت‌های استان باشد.

 شریفی اذعان کرد: مردمی سازی اقتصاد، دولت و حکمرانی سبب کاهش هزینه‌های حکومت می‌شود، زیرا هرکجا مردم پای‌کار آمدند به معنای واقعی کلمه کار‌ها پیشرفت کرده است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان بیان داشت: جلسات رفع موانع تولید را در محل فعالیت شرکت‌ها برگزار کنید، زیرا تولیدکنندگان با مشاهده نگاه صیانتی، حمایتی و کمک به رفع موانع به ادامه کار امیدوار می‌شوند.

 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان داشت: هرکجا در میدان بودیم تصمیماتمان بر واقعیت منطبق‌تر و قابلیت اجرا با حداقل انحراف معیار را داشته است.

وی با تاکید بر راه اندازی شرکت‌های تعاونی دانش بنیان در سیستان و بلوچستان افزود: این روز‌ها نگاه تحولی در استان حاکم است البته این مهم بدون حضور مردم محقق نمی‌شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار