سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه از برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های طبیعت‌گردی در این شهرستان خبر داد.

 محمد حسینی گفت: برنامه‌ریزی برای آموزش‌های تخصصی و به‌کارگیری نیرو‌های آموزش دیده در شهرستان از اولویت‌های این اداره به‌منظور کیفیت ارائه خدمات و ارتقاء رضایت‌مندی مهمانان و گردشگران است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه اظهار کرد: در همین راستا به همت این اداره و با همکاری آژانس گردشگری شوان گشت یک دوره آموزشی تحت عنوان طبیعت‌گردی و شناخت تور به مدت سه ماه در شهرستان بانه برگزار شد.

او عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی هر چه بیشتر فعالان این حوزه با روش‌ها و راهکار‌های طبیعت‌گردی و جذب گردشگر و همچنین برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر و توسعه گردشگری شهرستان است.

حسینی افزود: پس از پایان این دوره، تور آموزشی برای ٢٥ نفر از فراگیران طبیعت‌گردی و شناخت تور برگزار شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه یادآور شد: در این تور آموزشی فراگیران با اصول تورگردانی در طبیعت، نحوه کمپ زدن در طبیعت، آشنایی با تجهیزات طبیعت‌گردی و کاربرد آنها، اصول گام‌برداری و... در طبیعت آشنا شدند.

او از تداوم برنامه‌های آموزشی حوزه گردشگری در سطح شهرستان خبر داد و بیان کرد: قابلیت‌های گردشگری شهرستان بانه در حد بسیار خوبی است که باید از این ظرفیت برای جذب بیشتر گردشگران بهره لازم را ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.