انتقاد بخش رسانه‌ای تیم ملی از برخورد نامناسب با مربیان تیم ملی در قائمشهر

بخش رسانه‌ای تیم ملی به برخورد نامناسب با آندرانیک تیموریان و علی‌اصغر قربانعلی‌پور مربیان تیم ملی که برای تماشای بازی نساجی و پیکان به قائمشهر رفته بودند، واکنش نشان داد.

رقابت نساجی و پیکان در مرحله یک چهارم‌نهایی جام حذفی در حالی عصر دیروز برگزار شد که آندرانیک تیموریان و علی اصغر قربانعلی‌پور مربیان تیم ملی از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند.

تاخیر در ورود این دو مربی به جایگاه ویژه در بین دو نیمه واکنش بخش رسانه‌ای تیم ملی را به همراه داشته است.

در این راستا، بخش رسانه‌ای تیم ملی در بیانیه‌ای بر حفظ احترام اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال و همچنین اهالی فوتبال در بازی‌های لیگ برتر تاکید کرد.

بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال با ابراز تأسف از آنچه در بین دو نیمه بازی تیم‌های نساجی مازندران و پیکان در ورزشگاه وطنی اتفاق افتاد و منجر به تأخیر در ورود مربیان تیم ملی به جایگاه ویژه این ورزشگاه شد، بر حفظ احترام مسئولان باشگاه‌های میزبان و میهمان، مربیان و پیشکسوتان فوتبال، به ویژه مربیان ملی که برای رصد بازیکنان باشگاهی به استان‌های مختلف سفر می‌کنند، تاکید کرد.

بخش رسانه‌ای تیم ملی ابراز امیدواری کرده است با برنامه‌ریزی و ساماندهی مناسب در بازی‌های پیش‌رو، ضمن ایجاد محیطی استاندارد از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار