فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که بدنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم هستند خود در حال زوال و نابودی هستند.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه راسک ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع مردم این شهرستان اظهارداشت: وظیفه خود می‌دانم بابت همه تلاش‌هایی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز و شریف هست قدردان باشم.

وی افزود: از وظایف جدی و مهم مسئولان در همه سطوح استفاده درست از همه ظرفیت‌ها جهت خدمت به مردم است که الحمدالله شماها در حال خدمت رسانی به مردم عزیز و بزرگوار هستید.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همواره اگر فتنه‌هایی از جانب دشمنان انقلاب اسلامی بوجود آمده ۲ نگاه در قبال یادآوری آنها وجود دارد. مخالفان این مساله می‌گویند چه لزومی دارد که با مطرح شدن اتفاقات گذشته خاطر مردم را مکدر کنیم و باید گذشته را فراموش کنیم اما موافقان معتقدند با مطرح کردن و یادآوری اتفاقات گذشته از بروز مجدد این اتفاقات در آینده جلوگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار