الخاندرو گارناچو، یکی از بهترین بازیکنان نسل جدید یونایتد، اعلام کرد به زودی پدر خواهد شد و نام پسرش را هم انزو می‌گذارد.

الخاندرو گارناچو امسال در منچستریونایتد موفق نشان داده و نوید آینده درخشانی را برای خودش و یونایتد می‌دهد. 

با این حال، بازیکن آرژانتینی در میان اخبار حاشیه‌ای محاصره شده است. گارناچو ۱۸ ساله در شبکه‌های اجتماعی عکسی از پیراهن خودش در اندازه‌های یک نوزاد را منتشر کرد و نوشت قرار است همراه همسرش، اوا گارسیا، به زودی پدر و مادر شوند.

او زیر این عکس هم نوشت: «برای ورود تو برنامه‌ریزی می‌کنیم و می‌دانیم که اینجا خواهی بود تا زندگی ما را کامل کنی و ما را لبریز از عشق و احساس کنی. نمی‌توانیم احساسات خودمان را شرح دهیم و تو بزرگترین رؤیای مشترک ما را به واقعیت تبدیل کردی. روز‌ها را برای رسیدن تو می‌شماریم؛ مامان و بابا از همین حالا عاشق تو هستند، انزو.»

به نظر می‌رسد او و همسرش کاملا آماده هستند تا وظایف پدر و مادری را برعهده بگیرند و فرزند پسرشان که قرار است نام او را انزو بگذارند، روز‌های خوبی را در پیش خواهد داشت.

جام جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها

گارناچو از نظر حرفه‌ای یک خبر خوب و یک خبر بد دریافت کرده است. او که از میانه‌های ماه مارس به دلیل مصدومیت بازی نکرده، قراردادش را با یونایتد تا ۲۰۲۸ تمدید کرد و این نشان می‌دهد یک سال بعد از انجام اولین بازی برای منچستر، باشگاه به او متعهد است و فکر می‌کند تبدیل به یکی از بهترین‌های نسل بعدی یونایتد خواهد شد.

اما خبر بد اینکه منچستر قصد ندارد اجازه دهد او برای جام جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها به اردوی آرژانتین ملحق شود.

تمدید قرارداد، پدر شدن و جنجال بر سر حضور در جام جهانی جوانان... به نظر می‌رسد سر گارناچو ۱۸ ساله این روز‌ها به شدت شلوغ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار