مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با استقرار سامانه جدید اتوماسیون آموزش و پرورش از موازی‌کاری جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در گردهمایی کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات نواحی و مناطق استان در آموزش و پرورش اصفهان گفت: سامانه اتوماسیون فعلی آموزش و پرورش نزدیک به ۱۰ سال سابقه دارد، اما هر سامانه‌ای نیازمند به روزرسانی و ارتقا یا جایگزینی است تا کارایی بیشتری داشته باشد و به همین دلیل، تصمیم گرفتیم سامانه اتوماسیون آموزش و پرورش را با سامانه جدیدی جایگزین کنیم.


محمدرضا ابراهیمی با بیان نقش قابل توجه کارشناسان فناوری اطلاعات در تسهیل فرآیند جایگزینی سامانه جدید افزود: اشراف کامل این کارشناسان به سامانه و تلاش برای پاسخگویی به سؤالات همکاران درگیر با آن به طی شدن بهتر این فرآیند کمک می کند.

او  با اشاره به اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: این طرح مقرر بود از سال ۱۳۹۰ اجرایی شود  اما دولت سیزدهم با حمایت ویژه رئیس جمهور این طرح  اجرا و بیش از ۶۰ میلیون حُکم برای کل کشور صادر شد و این مهم نشان از گستردگی طرح رتبه‌بندی معلمان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با قابل توجه خواندن ورودی‌های سالجاری آموزش و پرورش افزود: یکی از دغدغه‌های ما کمبود نیروی انسانی است و از این رو در آزمون پیش‌رو که برای جذب آموزگار ابتدایی برگزار می‌شود، یک هزار و ۶۷۰ نفر جذب و بکارگیری خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.