اعلام فراخوان برگزاری رویداد ملی خلاقیت و نوآوری عصر قرآن

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با اعلام فراخوان برگزاری رویداد ملی خلاقیت و نوآوری «عصر قرآن» در کرمانشاه، گفت : این رویداد ویژه فعالین و اعضای جامعه قرآنی برگزار خواهد شد.

پیمان سلیمی مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه گفت : علاقه‌مندان برای حضور در رویداد قرآنی تا ۳۰ اردیبهشت فرصت دارند ایده و طرح‌های قرآنی خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۱۰۳۲۱۳۶۵ ارسال کنند.

پیمان سلیمی گفت: مرکز نوآوری «یهدین» با حمایت اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت رویداد ملی خلاقیت و نوآوری قرآنی «عصر قرآن» را برگزار می‌کند که در استان کرمانشاه نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد ویژه فعالین و اعضای جامعه قرآنی علاقه‌مند به حوزه معارف و حوزه نوآوری برگزار خواهد شد.

سلیمی تصریح کرد: آموزش‌های قرآنی، نشر آثار مکتوب قرآنی، تبلیغ و ترویج معارف قرآنی، نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های قرآنی، محصولات حوزه سبک زندگی قرآنی و آنچه که به ترویج و توسعه قرآنی کمک می‌کند، به عنوان محور‌های این فراخوان معرفی شده است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه یادآور شد: حمایت از تیم‌ها و ایده‌های برتر، قرارگیری در دوره شتابدهی سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت، برندسازی و تجاری سازی ایده‌ها، قرارگیری اکوسیستم نوآوری و برقراری اتصال با شبکه‌های قرآنی از جمله مزایای حضور در این رویداد ملی است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد تا ۳۰ اردیبهشت فرصت دارند ایده و طرح‌های قرآنی خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۱۰۳۲۱۳۶۵ ارسال کنند.

قرآنی برای کسب اطلاعات به وب سایت yahdin.ir مراجعه کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار