معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همزمان با روز کارگر با حضور در ۲ واحد صنعتی شهرک صنعتی شکوهیه قم ضمن قدردانی از زحمات کارگران در جریان مشکلات واحد‌های تولیدی این شهرک قرار گرفت.

محسن امیدیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در جریان بازدید از ۲ واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه، به نقش مهم و موثر کارگران در رشد تولید اشاره کرد و گفت: کارگران یکی از مهمترین ارکان تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم هستند که باید همواره قدردان زحمات و تلاش‌های ارزنده این قشر خدوم باشیم.

در جریان این بازدید برخی از کارگران به بیان مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی شکوهیه از جمله ضعیف بودن فشار آب و مسیر دسترسی به شهرک پرداختند و خواستار توجه بیشتر به معیشتشان شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در پاسخ به پیگیری خبرنگار ما گفت: عملیات آسفالت میادین اصلی این شهرک و مسیر دسترسی آن تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد.

روح الله ابراهیمی افزود: با تامین مخزن ۵ هزار متر مربعی آب تا پایان اردیبهشت مشکلات فشار آب این شهرک نیز به حداقل می‌رسد.

تامین مواد اولیه و بی ثباتی قیمت ارز هم دو مشکل عمده‌ای بود که مدیران دو شرکت گروه صنعتی پارس در زمینه خط تولید دستگاه‌های مورد استفاده کارخانجات و و واحد تولید یونولیت بیان کردند.

این دو واحد تولیدی از سال ۹۳ ایجاد شده و زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۰ نفر را فراهم کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.