مسئول بسیج زنان سپاه ثارالله کرمان از برگزاری جشن بزرگ روز دختر در استادیوم سلیمی کیای کرمان خبرداد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان در سخنانی خواستار اجرای کار‌های خاص و ویژه به‌مناسبت روز دختر شد و گفت: برنامه‌های روز دختر با هدف ایجاد نشاط در جامعه، آشنایی با شخصیت و هویت، جایگاه دختر در اسلام، گرامیداشت حضرت معصومه (س)، تکریم خانواده و جوانی جمعیت برگزار می‌شود.

مریم‌السادات طباطبایی گفت: با توجه به اتفاقاتی که در تخریب جایگاه حجب و حیا و عفت دختران اتفاق  افتاده، برنامه‌های عمیق و اثرگذار بایدبرگزار شود تا دختر ما بداند، عفاف وحیا بهترین اخلاق است.

او  افزود: مُدهای موجود با جامعه و ارزش‌های اخلاقی و انسانی ما تطابق ندارد.

طباطبایی بر بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای تولید محتوای زیبا و جوان‌پسند تاکید کرد و افزود: تقاضا داریم خدمات شهری به مناسبت روز دختر برای دختران نیمه‌بها شود.

وی عنوان کرد: ایجاد فضای مناسب برای جشن و ایستگاه‌های نشا‌ط‌آفرین، برگزاری جشن‌های ویژه دختران، همخوانی سرود و پویش طراحی و مد لباس دخترانه برای جشن روز ملی دختر مدنظر قرار گرفته است.

 اکرم رنجبرمسئول بسیج زنان سپاه ثارالله کرمان نیز گفت: جشن روز دختر را در خور شان حضرت معصومه (س) با همکاری مجموعه‌های مردمی برگزار می‌کنیم.

او افزود: از دختران شهر کرمان برای جشن بزرگ روز دختر در استادیوم ورزشی سلیمی‌کیا دعوت می‌کنیم.

او بیان کرد : مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع کتاب ترگل و اهدای ۵ سفر کربلا و ۵ سفر مشهد، حضور گروه نینجاکار بانوان و همخوانی سرود با موضوع حجاب از جمله برنامه‌های جشن دختر است.

رنجبر تصریح کرد: ۶ میز حس خوب در مجموعه ورزشی سلیمی‌کیا برای مشاوره مذهبی و اهدای چادر برپا می‌شود و حرکات نمایشی گردان‌های بسیج و اهدای گل به دختران از دیگر برنامه‌ها به‌مناسبت روز دختر است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار