مراسم گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با حضور فرماندار ماهشهر، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه و جمعی از مسئولان در آب‌های خلیج فارس برگزار شد.

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: یاد و خاطره تمامی دلاور مردان ایران زمین که با نثار جان خویش دست دشمنان را از این آب و خاک کوتاه نمودند گرامی می‌دارم.

او می‌گوید: تأمین امنیت نظامی اجتماعی تجاری خلیج فارس جزء سیاست و اعتقاد نظام جمهوری اسلامی و مردم کشور عزیزمان می‌باشد.

بندری گفت: امروز در حوزه جغرافیای سیاسی ایران، اسمی به نام خلیج فارس داریم که به آن می‌بالیم و از این نام مهم و بزرگ حفاظت می‌کنیم و روزبه‌روز سربلندی و افتخار و عزت آن را به تمام دنیا نشان میدهیم.

برچسب ها: خلیج فاس ، رژه دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۱۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
در مسیر اهواز بندر امام و در حاشیه آزاد راه خلیج فارس رژه آیی از تجهیزات و امکانات و کارخانجات و تولیدیها و ساخت و ساز میتواند صورت گیرد علاوه بر آبادی بیابان های این مسیر طلایی ،شهر اهواز نیز به شهری تجاری و ترانزیتی و بندری تبدیل میگردد و این شهر طولی در این مسیر تجاری و ترانزیتی و مهم به همه شهرهای اطراف در رشد و پیشرفت و شکوفایی و پویایی هر چه بیشتر کمک خواهد کرد به امید داشتن استان و ایرانی آباد و قوی