رئیس دبیرخانه شهر دوستدار سالمند گفت: مسابقه ملی عکس «ریشه‌ها» راهی برای کمک به آگاه سازی خانواده‌ها در زمینه مسائل و چالش‌های سالمندی است.

رئیس دبیرخانه شهر دوستدار سالمند در اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقه ملی عکس «ریشه‌ها» همزمان با هفته فرهنگی این کلان‌شهر، گفت: اصفهان در تولید محتوای سالمندی موفق پیشگام است.

ژاله کرمانی با بیان اینکه مراحل داوری برگزیدگان این مسابقه در اختتامیه ویژه‌ای در روز پنج شنبه این هفته معرفی می‌شوند، افزود:  پیری جمعیت زودتر از آنچه در تصور کارشناسان بود در حال فراگیری است و در حال حاضر در استان اصفهان با نرخ رشد ۱۲ درصدی سالمندی مواجه هستیم که از میانگین کشوری نیز بالاتر است.

او گفت: تولید محتوا و ایجاد حساسیت برای عموم مردم در قالب هنر قطعاً جزو موضوعاتی است که می‌تواند به آگاه سازی خانواده‌ها در زمینه مسائل و چالش‌های سالمندی کمک کند.

کرمانی با اشاره به موضوعات این جشنواره افزود: مسابقه ملی عکس ریشه‌ها از بهمن ماه سال گذشته در موضوعات سالمندی و دورهمی خانوادگی، پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، سالمند و ارتباط بین نسلی، سالمند و ازدواج، سالمند و معنویت، سالمند و زندگی شهری، سالمند و گردشگری، سالمند و شادی و نشاط، سالمند و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سالمند و چالش‌های سلامتی، بیماری و اعتیاد فراخوان عکس داده و ۳۵۰۰ اثر در بخش تک عکس و ۸۰ مجموعه عکس از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.