مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انس و الفت با قرآن کریم، ۲۳۰ نفر از شرکت کنندگان در مسابقات استانی قرآن، احکام و نهج البلاغه باهم به رقابت پرداختند.

مسعود مثنوی اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن هفته هلال احمر، به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونت آموزش و پژوهش این دستگاه، مرحله استانی مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و احکام ویژه کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در رشته‌های مختلف در مجموعه تالار لاله شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در مرحله شهرستانی این مسابقات، تعداد ۲۳۰ نفر به رقابت پرداختند که با برگزاری مرحله استانی، برگزیدگان در خردادماه امسال در مرحله کشوری این مسابقات حضور خواهند یافت.


بیشتر بخوانید


مثنوی اضافه کرد: نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن کریم، احکام و نهج البلاغه جمعیت هلال احمر استان، همزمان با هفته هلال معرفی می‌شوند و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی گفت: بدون شک یکی از دلایلی که جمعیت هلال احمر گام‌های موثر و مطلوبی در عرصه‌های گوناگون بردارد، به علت حضور اعضای قرآنی است.

مثنوی ادامه داد: خداوند عزوجل در آیات فراوانی برتاثیراین کتا ب آسمانی در حیات بشری تاکید فرموده اند، ما اگر هنگامی که قرآن را می‌خوانیم به دستورات آن عمل کنیم اگر به این ایمان داشته باشیم که یک امت واحدی هستیم، مسلماً موجب نجات و رستگاری در دنیا و آخرت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار