معاون توسعه و مدیریت منابع آستان مقدس حرم شاهچراغ (ع) از اهدای ۲۶ سری جهیزیه به زوجین کم برخوردار به همت مرکز خدمات اجتماعی و نیکوکاری حرم مطهر خبر داد.

علیرضا صحرائیان گفت: پیرو تأکیدات تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) مبنی بر ترویج ازدواج آسان جوانان و حمایت از زوجین کم برخوردار، به همت مرکز خدمات اجتماعی و نیکوکاری حرم مطهر و مشارکت خیران تعداد ۲۶ سری جهیزیه به زوجین تحت پوشش این مرکز اهداء شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع آستان مقدس حرم شاهچراغ (ع) گفت: نخستین سری جهیزیه نیز در سال جاری، امروز با حضور شهردار شهرستان مُهر و یکی از خیران به یک زوج جوان اهداء شد.

صحرائیان گفت: مرکز خدمات اجتماعی و نیکوکاری آستان مقدس با هدف یاری رساندن به نیازمندان مجاور حرم مطهر، پس از پذیرش مددجویان با در نظر گرفتن شأن و منزلت و حفظ آبروی ایشان نسبت به بررسی‌های کارشناسانه و دقیق مبادرت کرده و بسته به نیاز‌های موجود و در حد توان، با کمک خیّرین، خدمات متنوعی به این عزیزان ارائه می‌کند.

نیکوکاران و خیران جهت حمایت از افراد کم برخوردار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۲۶۹۹۳۲۸ نزد بانک ملت، به نام آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) واریز و تصویر فیش واریزی را در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۲۷۴۹۲۵۰۲ ارسال و همچنین جهت اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به صورت حضوری به دفتر مرکز خدمات اجتماعی و نیکوکاری حرم مطهر واقع در صحن احمدی، مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره ۰۷۱۳۲۱۳۱۳۶۴ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار