پوستر جشنواره منطقه‌ای شعر استاد «محمدجواد محبت» در استانداری کرمانشاه رونمایی شد.

امروز با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رئیس حوزه هنری استان و جمعی از شخصیت‌های ادبی و فرهنگی کرمانشاه از پوستر جشنواره منطقه‌ای شعر استاد محمدجواد محبت رونمایی شد.

محمد خیاط‌زنجانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره اول تیرماه سال جاری است، اظهار کرد: نخستین جشنواره شهر «محبت» برای کودکان و نوجوانان با همکاری استانداری، کانون پرورش فکری، حوزه هنری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تابستان امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال است قرار است با حضور استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، کردستان، مرکزی، همدان و قم برگزار شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اعطای نشان استاد محمدجواد محبت به برگزیدگان، گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در بخش‌های شعر کلاسیک، شهر آزاد و طراحی نشان (ویژه بزرگسالان) تا اول تیرماه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ارسال کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.