مسوولان سبزوار با خانواده شهید آمر به معروف دیدار کردند

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار به همراه شماری از مسوولان این شهرستان روز یکشنبه با خانواده شهید "حمیدرضا الداغی"، آمر به معروف و ناهی از منکری که پریشب در جریان دفاع از نوامیس مردم، توسط اراذل مضروب و به شهادت رسیده بود، دیدار و از آنان دلجویی کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار روز یکشنبه در حاشیه این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام به خانواده وی و مردم ولایتمدار سبزوار، گفت: شهید الداغی باغیرت و بزرگمردی، در مسیر دفاع از ارزشهای اسلامی و فریضه امر به معروف جان خود را فدا کرد.

حسین ابراهیمی کُردیانی افزود: مستندات مربوطه و بررسی گزارش صحنه ای این رخداد حاکی از آن است که این شهید با حمیت و روحیه جوانمردی که داشت، رسالت خود را در عمل به امر به معروف و نهی از منکر دید و جان خود بر سر نجات ۲ دختر از چنگال شروران متعرض گذاشت.

وی با اشاره به ابعاد این حادثه افزود: ساعت ۲۱:۳۰ جمعه، هشتم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر ضرب و جرح این فرد، توسط ۲ نفر اشرار به دست ما رسید که موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

ابراهیمی افزود: پس از گزارش های رسیده از دستگاه های امنیتی و بررسی مستندات میدانی، جمع بررسی‌ها حاکی از آن بود که این عزیز که مقابل یک مرکز آموزش زبان، منتظر فرزند خود بود، متوجه درگیری و مزاحمت ۲ شرور نسبت به ۲ خانم نوجوان شده بود که به حکم وظیفه انسانی و دینی، نتوانست بی اعتنا از کنار آن بگذرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
هیچ ربطی به آمر به معروف و ناهی از منکر نداره. ایشون با مزاحمان نوامیس مردم مبارزه کردن و شهید شدن
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۰۷:۴۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمتش کنه واقعا دلم کباب شد فقط دلم میخاد الان اون ارازل رو میدیدم تا اونارو ازبالای پشت بام به زمین پرتاب میکردم
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۳:۳۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
نمی رفتین سنگین تر بود. مهم دفاعه وگرنه من هر روز حضرم برم سر بزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس .
۲۳:۱۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
دیدار شما چه دردی را دوا میکنه . جلوی این آشعالهای خیابانی را بگیرید . جلوی کشف حجابها رابگیرید که دیگه پسر یا پدر و یا برادری دوباره با چاقوی اراذل و اوباش شهید نشن . چقدر دردناکه هر روز خبر شهادت انسانهای پاک را میشنویم . مماشات بسه . لطفا بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اخه چقدر بی حیاحی میکنید این مادر رو ببینید چطور اشک میریزه خون جوونش گریبان بی حیاحا وبی حجابها را انشالله بگیره به حق علی وحضرت فاطمه الزهرا س دل ادم اتیش میگیره مرگ بر شما دخترا وزنان که بی غیرتا ولتون کردن تو خیابون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه انشالله چطور ناجوانمردانه این شهید رو چاقو زدن کجان منادیان زن هرزگی آزادی این وضعیت رو ببینن خیابونا شده جولانگاه اراذل واوباش و دختران بی حجاب وبی حیا خدا خودش به داد این ملت برسه و لعنت کنه کسی رو که بانی وباعث این جمله زن زندگی آزادی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهیدِ خوش غیرتِ شهر ما شهادتت مبارک:)
دلِ ما بعد خدا به مردایِ با غیرت شهر و کشورمون گرمه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
حرف الکی نزن
اشرار رو ول نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحش شاد و یادش گرامی اللهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۱۵:۴۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدایش با سیدالشهدا علیه السلام محشور کند چه جوان رعنایی... حیف و صد حیف وقتی کسی که قبلاً سابقه بارها شرارت رو داره ول میکنید نتیجه اش میشه این!!!
باید در همون محل جنایت به سزای عملشون برسن این بیشرفا
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۵:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
فقط از خداوند میخوام بحق زینب، به دل این مادر صبر بده. جوان خوش سیما و باغیرتشو اون هم در ایامی که جنگی نیست درگیری نیست دشمن نیست، توی شهر و دیار خودت اینجوری شهید کنن... اونیکه کفتار صفتی رو انتخاب کرده حالش معلومه، اما حالا آه این مادر موند و اون دخترخانم، و همه دخترخانمهایی که با وضعیت نامناسب خوراک برای دلهای بیمار فراهم میکنن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمتش کنه. شجاعت و مردونگی یعنی همین. امیدوارم بی حجاب هایی که میگن به خودمون مربوطه حجابمون و مسیولین قضایی که اشرار رو ول میکنن تو جامعه توبه کنن از رفتارشون. خون این جوون گردن همشونه.
آخرین اخبار