سجاد انوشیروانی گفت: وزنه برداری رشته‌ای نیست که در کوتاه مدت بتوان انتظار افزایش رکورد و نتیجه داشت.

سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری پیش از اعزام به قهرمانی آسیا  درباره اینکه قرار بود به دیدن وزیر ورزش بروید و چه زمانی این اتفاق می‌افتد و خواسته شما چیست؟ بله ظرف امروز یا فردا این اتفاق می‌افتد. حمایت‌های  سجادی و معاونان او  از وزنه برداری خیلی عالی بوده و همیشه با درایت و تسلط در حل مشکلات وزنه برداری کمک کردند. آن‌ها انصافا پیگیر مسائل بودند و نقطه قوت  سجادی این است که شناخت کامل از پیشینه رشته‌های مختلف دارند بنابراین مشکلات را با درک عمیق همراه دستورات تاثیرگذار رفع می‌کنند. ما قرار است در خصوص برنامه‌های چهار ساله مان صحبت کنیم و مطمئن هستیم وزیر که همواره حامی ما بوده و عنایت ویژه‌ای به وزنه برداری داشته با صفر تا صد خواسته‌های موافقت می‌کند و این موارد جزو دغدغه هایش هم است.

او درباره اینکه رکوردگیری امیدوار کننده نبود، درباره نتایج قهرمانی آسیا چه نظر و پیش بینی دارید؟  طبیعی بود که بعد از اردویی که فقط ۲۰ روز بود و ما اول کار بودیم این نتایج را ببینیم. برنامه ریزی ما تازه آغاز شده و یک سال و نیم نیاز به اردو‌های خوب و مستمر داریم. اهداف ما در دراز مدت جواب می‌دهد و وزنه برداری رشته‌ای نیست که در کوتاه مدت بتوان انتظار افزایش رکورد و نتیجه داشت. ما فعلا باید همین داشته هایمان را حفظ کنیم و با این داشته‌ها به نتایج بهتر برسیم. در کنار این موضوع نگاه جدی به پشتوانه سازی داریم.

انوشیروانی درباره ستاره‌های تازه بازگشته به تیم ملی سهراب مرادی و کیانوش رستمی را در این رکوررگیری چطور دیده است؟ گفت: هر دوی آن‌ها خوب بودند و رکورد‌های بدی نزدند. نتایج سهراب و کیانوش در این رکوردگیری امیدوار کننده بود و امیدوارم بتوانند نتایج مدنظرشان را کسب کنند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره وضعیت تیم ملی زنان گفت:ببینید اگر بخواهیم واقع گرا باشیم، زنان وزنه برداری ایران روند خوبی داشتند، اما هنوز از رکورد‌ها راضی نیستیم و نیاز به اردو‌های بلند مدت داریم تا به نتایج لازم برسیم.

او درباره وضعیت  کمپ تیم ملی وزنه برداری گفت: همان طور که بهداد سلیمی هم خبر داد تا دو یا سه ماه آینده آماده می‌شود، اما نیاز به حمایت برای تجهیز بیشتر این کمپ داریم تا بتواند سال‌های متمادی ان شالله قهرمانان المپیکی را تغذیه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار