مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام دوم و نشان نقره بانوی استان در رقابت های قهرمانی کوراش بانوان آسیا خبر داد.

عین الله دهقان  از کسب مقام دوم و نشان نقره بانوی استان در رقابت های قهرمانی کوراش بانوان آسیا خبر داد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت :طاهره آذر پیوند عضو تیم ملی کوراش بانوان کشور در رقابتهای قهرمانی بانوان آسیا به مقام دوم و نشان نقره این رقابتها دست یافت .
 
دهقان با تبریک این موفقیت بزرگ به جامعه ورزش استان ،هیات ووشو ،خانواده این قهرمان ارزنده استان و کشور افزود: دوازدهمین دوره رقابتهای کوراش بانوان آسیا روزهای 8و 9 اردیبهشت ماه به میزبانی کشور چین و شهر هانگژو برگزار شد .
 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد افزود:در این رقابتها آذر پیوند عضو تیم ملی کوراش بانوان در وزن 52کیلو گرم در دور اول این رقابتها مقابل حریف کره ای صاحب برتری شد . در دور دوم حریف ترکمنستانی خود را شکست داد و راهی دیدار فینال شد ،اما در دیدار فینال و پایانی نتیجه را به حریف چین واگذار و به مدال نقره این وزن دست یافت .
 
در رقابتهای کوراش مردان و بانوان آسیا ،تیم ملی مردان کشورمان با کسب 2مدال طلا ،و 2 مدال نقره به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم بانوان کشور با کسب 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به مقام چهارمی آسیا دست یافت .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.