مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام از حل مشکل قطعی آب بخش‌هایی از شهر خبر داد و گفت: ایستگاه چهار پمپاژ سد ایلام به مدار بازگشت.

 محمدتقی رشیدی ، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: به دلیل آتش گرفتن تابلو‌های ایستگاه شماره ۴ پمپاژ سد ایلام که حدود ۷۰ درصد آب شهر ایلام را تامین می‌کنند، این دستگاه‌ها متاسفانه از کار افتاد و نگرانی‌هایی در این خصوص پیش آمد.

وی افزود: تیم‌های کارشناسی ساعت اولیه بروز حادثه تمامی امکانات را در محل مستقر کردند و پیش‌بینی می‌شد حدود پنج روز ایلام با قطعی آب مواجه باشد.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب ایلام یادآور شد: با تلاش مجموعه کارکنان شرکت و نظارت مدیریت ارشد استان ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شنبه شب، چهار پمپی که از کار افتاده بودند، وارد مدار شدند.

رشیدی تاکید کرد: قدمت این دستگاه‌های پمپاژ، بیش از ۲۵ سال بوده که نیاز است بروزرسانی شده و با برنامه ریزی انجام گرفته، این کار بزودی صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: همان ساعت اولیه ۲۰ تانکر آبرسانی، مشغول آب رسانی به مخازن آب بودند و مشکل زیاد حادی در سطح شهر نداشتیم، به طوری که اکثر مناطق از همان مقدار ذخیره استفاده کردند.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته تمامی تاسیسات و ایستگاه‌های پمپاژ در سراسر استان، بروزرسانی و بازسازی شده اند و هم اکنون مشکلی در استان نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.