استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن با تجهیزات کامل و فراوان جنگ تحمیلی را علیه جمهوری اسلامی راه انداخت که با ایستادگی جانانه رزمندگان ایرانی مواجه شد.

غلامعلی حیدری در دیدار با خانواده سردار شهید "خسرو قلعه‌ای" از شهدای شاخص جامعه کارگری تاکید کرد: آرامش، امنیت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی به برکت جان‌فشانی‌های شهداء، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران در شرایط سخت دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: دشمن با تجهیزات کامل و فراوان جنگ تحمیلی را علیه جمهوری اسلامی راه انداخت که با ایستادگی جانانه رزمندگان ایرانی مواجه شد.

حیدری تصریح کرد: کارشناسان ارشد نظامی کشور‌های دیگر مانند کره و چین باور نمی‌کردند که رزمندگان ایرانی از رودخانه اروند عبور کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: در جنگ نابرابر تحمیلی، شهداء با تقدیم جان خود برای دفاع از ایران اسلامی، وظیفه ما در شرایط کنونی را سنگین کردند و امید است بتوانیم راه آنان را ادامه دهیم.

سردار شهید خسرو قلعه‌ای، پس از رشادت‌های فراوان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ۲۲ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ با سمت فرمانده گروهان در منطقه فاو عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر شهید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار