واحد تولید ماکارونی سامان باردیگر پس از سه سال تعطیلی با حل مشکلات به چرخه تولید بازگشت.

تامین نشدن آب شرب ازجمله موانع تولید و مهمترین عامل توقف کارخانه بود که با ایجاد زیرساخت‌های تامین آب در شهرک صنعتی سامان این واحد دوباره به چرخه تولید بازگشت.

مدیر خط تولید کارخانه تولید ماکارونی در سامان گفت: هم اکنون این واحد با تولید روزانه ۱۰ تا ۱۵ تن انواع ماکارونی نه تنها بازار‌های داخلی بلکه بازار خود را در کشور عراق پیدا کرده است و به این کشور صادر می‌شود.

خانم عبدالهی همچنین با اشاره به اینکه برای راه اندازی مجدد واحد‌های صنعتی راکد تلاش مضاعف لازم است از مسئولان خواست پس از راه اندازی مجدد این واحد‌ها در تامین مواد اولیه حمایت‌های خود را ادامه دهند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: کمبود آرد و گران شدن قیمت آن یکی از مهمترین چالش‌های واحد تولیدی ماکارونی است که از ابتدای راه تولید با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

مدیرکل صمت استان نیز راه اندازی این واحد را یکی از ۳۰ واحد راکد صنعتی استان دانست که دریک سال گذشته راه اندازی مجدد شده اند.

رحمتی با اشاره به شناسایی ۱۵۰ واحد صنعتی راکد دراستان افزود: این واحد‌ها درفهرست بررسی موانع تولید هستند که براساس اولویت نسبت به راه اندازی مجدد آنان اقدام می‌شود.

رئیس اداره طرح وبرنامه ریزی صمت استان نیز گفت:دریک سال گذشته برای راه اندازی مجدد واحد‌های صنعتی راکد بیش از ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به این واحد‌ها اختصاص یافت.

خسروی افزود: باراه اندازی این واحد‌ها بیش از ۲۵۰ شغل مستقیم دراستان تثبیت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار