جست‌وجوی توئیتر فقط برای کاربران ثبت نامی در دسترس است

در تازه‌ترین سیاست‌های اعمالی ایلان ماسک، امکان جست‌وجوی توئیتر بعد از این تنها برای کاربران ثبت نام شده در دسترس خواهد بود. 

توئیتر پیش از این یک فیلد جست‌وجو را حتی برای کاربران ثبت نام نکرده ارائه می‌کرد، اما دیگر اینطور نیست. اکنون بازدید از سایت بدون ورود به سیستم، تنها به شما امکان می‌دهد تا در برگه کاوش که فهرستی از توئیت‌ها را ارائه می‌کند، پیمایش کنید. فیلد جستجو از بین رفته است و تنها پس از ورود به سیستم دوباره ظاهر می‌شود.

فیلد جست‌وجو پس از کلیک بر روی یک توئیت دوباره ظاهر می‌شود، اما تلاش برای استفاده از آن فقط یک درخواست ورود به سیستم را نشان می‌دهد.

این کار کاربران را مجبور می‌کند تا برای یافتن چیزی در سایت یک حساب کاربری ایجاد کنند، حتی اگر یک حساب کاربری دور ریختنی باشد که ممکن است یکی دیگر از حرکات تاکتیکی ماسک برای افزایش تعداد کاربران در توئیتر باشد.

توجه داشته باشید که همچنان می‌توانید با تایپ «site:twitter.com» و سپس عبارت خود در جست‌وجوی گوگل، از گوگل برای جست‌وجو‌های توئیتر استفاده کنید.

این تغییر اندکی پس از توقف ارائه دسترسی رایگان API توسط توئیتر انجام شد؛ علاوه بر این، این شرکت دسترسی API را به برخی از توسعه دهندگان برنامه‌های شخص ثالث که آماده پرداخت هزینه‌های جدید و گزاف بودند، قطع کرد.

در همین حال، ماسک در یک تبادل سریع با چند کاربر توئیتر، بازگشت چندین ویژگی قدیمی از جمله Periscope، Vine و Fleets را اعلام کرد (هر سه ویژگی‌های مرتبط با ویدیو بودند که در مقطعی متوقف شدند).

ماسک جزییات زیادی در مورد محصول احتمالی آینده ارائه نکرد و تنها به بیان اینکه «آن‌ها با روشی که دفعه قبل انجام شد، متفاوت خواهند بود»، اکتفا کرد. 

منبع: mashable

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار