مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۱۵ طرح توسعه یا ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان در حال برنامه‌ریزی است.

محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در نشست بررسی نحوه اجرای طرح‌های توسعه‌ای افزود: توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار دارد.

وی بیان کرد: با مساعدت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در تحویل اراضی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان آمادگی دارد که هر چه سریع‌تر نسبت به احداث شهرک انرژی نو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به منظور استقرار صنایع این حوزه اقدام کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: یکی از مهمترین چالش‌های جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تکمیل بودن ظرفیت اراضی قابل واگذاری در شهرک‌های صنعتی برخوردار است که در این زمینه برنامه‌هایی تدوین شده است.

توسعه شهرک‌های صنعتی سمنان، ایوانکی، گرمسار، سرخه و شاهرود و دامغان و نواحی صنعتی صیدآباد و ابرسج، از دیگر مواردی بود که مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان از پیگیری‌ها برای اجرایی‌ شدن آن‌ها خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.