هزار و ۱۰۰ اثر از چهارمحال و بختیاری به مرحله استانی چهل و یکمین دوره جشنواره دانش آموزی فرهنگی، هنری امید فردا و بخش پرسش مهر ۲۳، راه یافته است.

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از دبیرخانه استانی چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری «امیدفردا» و بیست و سومین دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست محترم جمهوری بازدید کرد.

افشین امیریان در این بازدید از روند پذیرش آثار، با داوران جشنواره نیز دیدار کرد و ضمن تاکید برضرورت مشارکت بیشتر دانش آموزان در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی گفت: هزار و ۱۰۰ اثر به مرحله استانی چهل و یکمین دوره جشنواره دانش آموزی فرهنگی، هنری امید فردا و بخش پرسش مهر۲۳، راه یافته است.

وی خاطر نشان کرد:جشنواره امید فردا در ایستگاه چهل و یکم با عناوین هنر‌های آوایی، هنر‌های نمایشی، رسانه و فضای مجازی، هنر‌های دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی، نقد ادبی، سرود و نقاشی همگانی در ۸۰ رشته گرایش برگزار شده است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به شرکت بیش از۶۰هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی جشنواره امید فردا خاطرنشان کرد: دانش آموزان علاقه‌مند در تمامی مقاطع تحصیلی با ثبت نام در سامانه نورینو در این جشنواره شرکت کرده اند.

امیریان افزود: اثرات ارسالی شامل ۱۸۰ اثر در بخش هنر‌های آوایی، ۸۰ اثر در بخش فضای مجازی و رسانه، ۵۰ اثر در هنر‌های نمایشی و فیلم کوتاه، ۹۰ اثر در بخش آفرینش‌های ادبی و نقد و ۷۰۰ اثر در رشته‌های هنر‌های دستی و تجسمی در مرله استانی می‌باشد که پس از داوری، آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال خواهد شد.

گفتنی است در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی، هنری امید فردا دانش آموزان در دو بخش موضوعی و آزاد شرکت کردندکه مدرسه خوب من (بخش ویژه جشنواره پرسش مهر)، مکتب حاج قاسم، دختران محجوب و مقتدر سرزمین من، ایران قوی، قهرمان من، رویای ایرانی، خانواده ایرانی و ... از مهم‌ترین بخش‌های موضوعی این جشنواره محسوب می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار