مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوای استان از فردا یکشنبه تا روز سه شنبه بین ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان   گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۳۹.۸ و ایذه با ۱۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۲۱.۷ درجه سانتیگراد گزارش شد.

او افزود: در بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز تا روز دوشنبه هفته جاری شاهد عبور سامانه ناپایدار ضعیفی از روی استان هستیم که سبب ناپایداری‌های محلی به صورت احتمال رگبار و رعد وبرق، وزش تندباد‌های لحظه‌ای در ارتفاعات شمالی و شرقی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان   ادامه داد: تا اواخر وقت امروز وزش باد‌ها بویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی متوسط تا نسبتا شدید خواهد بود و طی امروز شمال خلیج فارس نیمه مواج است.

آقای سبزه زاری گفت: در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته جاری افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وزش باد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمال غربی و احتمال وقوع گرد و خاک موقتی طی ساعاتی از بعدازظهر‌ها در مناطق جنوبی و غربی و تا حدودی مرکزی از اواسط تا اواخر وقت امروز شنبه و سپس از اواسط روز دوشنبه تا اواخر روز پنجشنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار