نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ اولویت صنعتی برای صادرات به روسیه در نظر گرفتیم که یکی از این اولویت‌ها محصولات ملایر است.

هادی بیگی‌نژاد با اشاره به تحریم‌های اقتصادی غرب علیه روسیه بیان کرد: این عمل غرب موقعیت مناسبی برای صادرات محصولات و کالا‌های ایرانی در این کشور فراهم آورده است.

او افزود: در این بین فرصتی مناسب برای صنعتگران و تولیدکنندگان ملایری نیز ایجاد شده تا با تکیه بر ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف از جمله مبل، کشمش، محصولات کشاورزی و پوشاک مبادلات تجاری با این کشور را آغاز کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از این فرصت باید بهترین استفاده را کرد ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری اتاق بازرگانی شهرستان ملایر، نشستی با حضور مدیر میز روسیه در سازمان توسعه تجارت، جمعی از بازرگانان فعال در حوزه قفقاز و بازرگانان و فعالان اقتصادی ملایر برگزار شد.

او گفت: تلاش ما بر این است که سطح بازرگانی ملایر را ارتقا داده و ثروت آفرینی کنیم و در این راستا با شکل‌گیری ارتباطات طولانی مدتی با روسیه باید با سلایق و بازار آن آشنا شده و بتوانیم ارتباطات بازرگانی با این کشور را گسترش دهیم.

بیگی‌نژاد بیان کرد: هدف از این نشست تقویت توسعه صادرات محصولات شهرستان ملایر در سه محور چوب و مبلمان، پوشاک و منسوجات و محصولات کشاورزی و صنایع غذایی و معدنی است که با عنوان مدیر میز روسیه در بازار روسیه ۱۰ اولویت صنعتی در نظر گرفتیم که یکی از این اولویت‌ها محصولات ملایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.