ایجاد بازار پرندگان همدان خرید و فروش بین المللی را تقویت می‌کند

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر همدان گفت: ساماندهی بازار پرندگان همدان می‌تواند در حوزه سرمایه‌گذاری به اقتصاد شهری همدان کمک کند.

حمید بادامی نجات با بیان اینکه پرندگان همدان در خارج از کشور نیز خرید وفروش می‌شوند، گفت: ایجاد بازار پرندگان، این ظرفیت را در بازار‌های خارجی تقویت خواهد کرد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان گفت: این اقدام صورت گرفته اقتصاد پنهانی است که ظرفیت را از شهر همدان به سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تقویت می‌کند و قطعاً خارج از کشور را هم در برمی‌گیرد.

بادامی نجات تصریح کرد: هم اکنون شاهدیم که پرندگان همدان در خارج از کشور نیز خرید و فروش می‌شوند که فضای بازار پرندگان کمک خواهد کرد روند بهتری در مسیر توسعه اقتصادی شهر همدان صورت گیرد.

او با بیان اینکه امیدواریم امسال شاهد کلنگ‌زنی شهرک‌های صنفی در همدان باشیم، گفت: بازار خودرو همدان در این راستا تجربه موفقی است چنانکه امروز، شاهد خرید و فروش خودرو‌هایی از سمت غرب کشور در این بازار هستیم.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان در پایان خواستار همکاری شهرداری همدان در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شد و افزود: مشارکت تمام بخش‌های مدیریت شهری می‌تواند حوزه سرمایه‌گذاری همدان را تقویت سازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.