کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: ناپایداری‌های جوی تا فردا در ساعات بعداز ظهر به صورت افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت: ناپایداری‌های جوی تا فردا به صورت افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش تند باد‌های لحظه‌ای در مناطق جنوبی، غرب و مرکز استان ادامه دارد.

او افزود: طی این مدت، رگبار‌های پراکنده باران که باعث جاری شدن روان آب ها از با لا دست، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی، جاری شدن مسیل‌ها در نیمه شمالی، غربی و مرکزی استان و بارش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

سلاجقه تصریح کرد: فردا از میزان این ناپایداری‌ها در سطح استان کاسته می‌شود.

او بیان داشت: برای فردا وزش باد نسبتاً شدید به همراه گردوخاک در مناطق شرقی، نیمه غربی و جنوب استان پیش بینی می‌شود که باعث کاهش کیفیت هوا و گرد و غبار می‌شود.

سلاجقه گفت: فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۷ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار