طهرانچی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پیش‌قراول آموزش و پژوهش، کاربست فناوری و رباتیک و هوش مصنوعی است.

مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

طهرانچی در این مراسم با قدردانی از شرکت تمامی دانش آموزان و دانشجویان درهفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران گفت: شما با حضورتان در این مسابقات نشان دادید ایران بزرگ ما مهد استعدادهاست.  

وی ادامه داد: از مربیان شما نیز تشکر می‌کنم که جا دارد به احترام آنان بایستیم و تشویقشان کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از دست اندرکاران برگزاری هفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و واحد علوم و تحقیقات که زحمت کشیدند و میدان آرایی کردند که این رخداد بزرگ رقم بخورد، قدردانی کرد.  

طهرانچی با تأکید بر این که مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران تازه آغاز راه است، اظهار کرد: وظیفه ما این است که از افرادی که در رخداد‌های ملی جایگاه مناسب کسب می‌کنند، حمایت کنیم و در رخداد‌های بین المللی استعداد‌های ناب ایرانی را به رخ بکشیم.  

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پیش‌قراول آموزش و پژوهش، کاربست فناوری و رباتیک و هوش مصنوعی دست در دست معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر‌های خوبی برای دانش آموزان و دانشجویان خواهد داشت.

برچسب ها: رباتیک ، هوش مصنوعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
معاونان دانشگاه آزاد برای دیده شدن و جلب توجه با یکدیگر مسابقه مصاحبه و ابلاغ و عکس و دوربین ..... راه انداخته اند تا شاید معاون رییس جمهور یا دبیر شورای انقلاب فرهنگی بشوند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا دانشگاههای دولتی شرکت نداشتند زیرا کیفیت این مسابقات به اندازه تبلیغاتش نیست
آخرین اخبار