جذب دانش آموزان برگزیده جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه در حوزه‌های مختلف

دبیر علمی جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه گفت: زمینه جذب افراد بعد از برگزیده شدن در حوزه‌های مختلف فراهم است.

امیر ارسلان حسین زاده در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان که عصر روز جمعه در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، بیان داشت: این جشنواره از سال ۹۸ آغاز به کار کرد و امسال چهارمین دوره برگزاری جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه است.

وی با بیان اینکه امسال سال نخست برگزاری این جشنواره به صورت بین المللی است، افزود: از حدود ۱۱ کشور مختلف، ۱۱۱ اثر دریافت و به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

حسین زاده گفت: در بخش داخلی نیز بیش از ۱۸ هزار اثر از ۳۲ استان کشور و حدود ۴۰۳ شهر مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و در مراسم اختتامیه این جشنواره از ۸۴ برگزیده تقدیر شد.

دبیر علمی جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره، کارگاه‌های مختلفی برای این دانش آموزان برگزار شده که برای آنان بسیار جذاب بوده است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم این جشنواره، کشف، رشد و پرورش استعداد‌های دانش آموزان از استان‌های مختلف کشور است تا راه را برای آنان هموار کنیم و استعداد‌ها را به منصه ظهور برسانیم. در این جشنواره برای دانش آموزان امکانات را فراهم می‌کنیم تا در مسیر مشخص استعدادیابی حرکت کنند.

حسین زاده همچنین اعلام کرد: دانش آموزان از پایه اول ابتدایی تا پایه دوازدهم می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و مقطع به مقطع در ۱۴ محور نتایج و برگزیده‌ها اعلام شود.

در این جشنواره از برگزیدگان بخش‌های مختلف نظیر عکس، گرافیک و نقاشی، لوگو نوجوان، پوستر نوجوان، عکاسی داستانی، طراحی کاریکاتور نوجوان، عکاسی تبلیغاتی نوجوان، اینفوگرافیک نوجوان، عکاسی طبیعت، عکاسی معماری، تصویرسازی، نقاشی مدادرنگی، نقاشی خط، نقاشی سیاه قلم، نقاشی دیجیتال و نقاشی آبرنگ تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.