بهره مندی ۷۰ روستایی از خدمات ویزیت رایگان کاروان سلامت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر مهریز گفت: اعضای کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز با حضور در روستای گردکوه این شهرستان ۷۰ روستایی را به‌صورت رایگان ویزیت کردند.

حمید رضا باقری، رئیس جمعیت هلال احمر مهریز گفت: اعضای کاروان سلامت در راستای اهداف والای جمعیت هلال احمر و به منظور ارتقای سلامت روستاییان به روستا‌های مناطق مختلف استان یزد اعزام می‌شوند. 

او عنوان کرد: معاینه اهالی روستا توسط پزشکان عمومی، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان به مبلغ بیش از ۴۰ میلیون ریال، ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی از جمله برنامه‌ها و خدمات کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر مهریز به این روستا بوده است.

باقری افزود: در اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستای گردکوه یک پزشک، ۲ نفر پرستار و پنج نفر از اعضای خانه هلال گردکوه هلال احمر این شهرستان حضور داشته و به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ انفاق و دستگیری از محرومان جامعه، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین هویت بخشی به فعالیت‌های داوطلبان در کشور برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.