مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از اتصال ۲۰ خانوار روستایی شهرستان چگنی و جاده دسترسی به کارگاه سد «معشوره» به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

 مجتبی صارمی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان امروز جمعه در بازدید از روند احداث سایت جدید روستای «زنگی بان» شهرستان چگنی، اظهار داشت: در راستای تسریع در خدمات رسانی به مناطق صعب العبور و اتصال روستا‌های بخش «شاهیوند» به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی به خدمات دولت الکترونیک، به همراه ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و بخشدار از سایت در حال احداث جدید در روستای «زنگی بان» در شهرستان چگنی بخش «شاهیوند» بازدید به عمل کردیم.

او گفت: در این راستا از نزدیک از روند اجرای فونداسیون، سازه سایت بازدید و پیگیری‌های لازم برای نصب تجهیزات و تأمین شبکه انتقال را بررسی شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، افزود: اجرای این پروژه علاوه بر تأمین پوشش روستا‌های اقماری زیر ۲۰ خانوار و جاده دسترسی به کارگاه سد «معشوره»، نقش بسیار مهمی در توسعه و عمران این مناطق و کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی و اشتغال و توسعه اقتصاد دیجیتال به همراه خواهد داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.