اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در چهارمحال و بختیاری

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در سطح شهرستان‌های این استان خبر داد.

سید علی درخشان گفت: امسال هفته سلامت از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با شعار "سلامت برای همه با پزشکی خانواده" همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: در این هفته بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه شاخص در مناطق شهری و روستایی استان اجرا می‌شود.

درخشان عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار مسئولان دانشگاهی با مقامات ارشد استانی نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار چهارمحال و بختیاری، حضور در برنامه‌های صدا و سیما، نواختن زنگ سلامت در مدارس، برگزاری نشست مطبوعاتی، پیاده روی سلامت، همایش فعالین عرصه سلامت، اعزام تیم‌های آموزشی بهداشتی و درمانی عمومی و تخصصی طرح شهید دکتر رهنمون در مناطق کمتر برخوردار استان و افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان را ازجمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

وی افزود: همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، عیادت از بیماران، دیدار با اساتید به مناسبت روز معلم، برپایی ایستگاه‌های سلامت، نشست با ائمه جمعه و جماعات مرکز استان و شهرستان‌ها، بر پایی میز خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مرکز استان و شهرستان‌ها و فضاسازی محیطی به مناسبت هغته سلامت انجام می‌شود.

وی در پایان روز شمار هفته سلامت ۱۴۰۲ را به شرح زیر اعلام کرد: 

شنبه ۹ اردیبهشت: پزشکی خانواده، پوشش همگانی سلامت
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت: جوانی جمعیت و سالمندی سالم
دوشنبه ۱۱ اردیبهشت: دسترسی عادلانه به سلامت
سه شنبه ۱۲ اردیبهشت: جامعه سالم و رشد تولید
چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت: اقتصاد خانواده و پزشکی خانواده
پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت: سلامت و رسانه
جمعه ۱۵ اردیبهشت: پزشکی خانواده و سبک زندگی سالم

برچسب ها: هفته سلامت ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.