طی ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری، سرپرست دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه منصوب شد.

دکتر ارسلان خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور ابلاغی دکتر داراب غلامی عضو هیأت علمی دانشگاه را به سمت سرپرست دانشکده دندانپزشکی منصوب کرد.

در این ابلاغ خطاب به دکتر غلامی آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید در این راستا با عنایت به مراتب تعهد، تخصص، دانش، توانایی جنابعالی و پیشنهاد سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشکده دندانپزشکی منصوب می‌شوید.

همچنین در این ابلاغ، دکتر خالدی فر برنامه ریزی مناسب و تدوین و ترسیم فعالیت‌های منظم و مستمر در جهت ارتقاء علمی و کیفیت آموزش، لزوم مشارکت همه جانبه اعضای هیات علمی در برنامه‌های دانشکده، توجه به مسائل دانشجویان بالاخص در امور آموزش و برنامه ریزی و تلاش در جهت بستر سازی فرهنگی مناسب دانشجویان را از جمله وظایف سرپرست دانشکده دندانپزشکی تعیین نموده است.

دکتر خالدی فر، هماهنگی با معاونت محترم آموزشی در تدوین برنامه‌های آموزشی دانشکده، ایجاد تعاملات و همکاری مناسب با مسئولین و در جهت پیشبرد و نیل به اهداف دانشگاه و اجرای دقیق قوانین و مقررات جاری و رعایت سلسله مراتب اداری را از دیگر وظایف سرپرست دانشکده دندانپزشکی عنوان کرده است.

دکتر خالدی فر در این ابلاغ می‌افزاید: امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور با استفاده از نیرو‌های متخصص و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

در پایان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از زحمات دکتر میلاد علیخانی درمدت تصدی در این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها: علوم پزشکی ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.