نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: کار‌های زیربنایی مهم و بزرگی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان آغاز شده و یا در حال اجراست که نوید بخش آینده‌ای درخشان در مسیر توسعه استان است.

حسینعلی شهریاری در جمع نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی سیستان و بلوچستان گفت: آنچه که امروز در این استان در حال رقم خوردن است، می‌توان به ایجاد ثروت و رونق کسب و کار مردم در ماه‌ها و سال‌های آینده امیدوار بود.
وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان مظلوم و صبورترین مردم کشور هستند و همواره مدافع نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و همچنان خواهند بود.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طی یکسال اخیر هیچ‌گونه شکایت و گلایه مندی از اداره کل کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به دفتر ارتباطات مردمی از سوی مردم به ما منعکس نشده که نشان از تلاش موثر این اداره کل در راستای جلب رضایتمندی مردم است.
وی اظهارداشت: موضوع بیمه کارگران ساختمانی اخیرا به سامان رسید که امیدواریم دغدغه بزرگ این قشر شریف در سیستان و بلوچستان را کاهش دهد. همچنین موضوع قرارداد‌های موقت را از طریق مکاتبه با دولت و وزیر مربوطه پیگیری خواهیم کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست افزود: طی ۱۴ماه اخیر تلاش این مجموعه بر کمک به ارتقای وضعیت جامعه کارگری و کارفرمایی استان بوده و برای ادامه این راه مصصم هستیم.
حامد آرامش گفت: زمان رسیدگی به دعاوی در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان به پایین‌تر از ۲۵ روز رسید و باعث شد از این حیث در بین استان‌های ممتاز کشور قرار گیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار