مراسم وداع با پیکر شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی در مصلای بابلسر برگزار شد.


مراسم وداع با پیکر شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان که در جریان سوء قصد دیروز به شهادت رسید امشب با حضور مردم در مصلی المهدی بابلسر برگزار شد

پیکر آیت الله سلیمانی از ساعت ۱۰ صبح فردا جمعه ۸ اردیبهشت از مقابل سپاه بابلسر و دانشگاه مازندران تا مصلای این شهر تشییع می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده پیکر آیت الله سلیمانی فردا و پس از اقامه نماز میت در مصلای بابلسر از مصلای این شهر تا امامزاده ابراهیم بابلسر تشییع و سپس به قائم شهر و شیرگاه منتقل می‌شود.

پیکر آیت الله سلیمانی به توصیه خودش و خانواده برای تشییع و خاکسپاری در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) به قم منتقل و در جوار فرزند بزرگوارش به خاک سپرده خواهد شد.

تسریع در رسیدگی به پرونده شهادت آیت الله سلیمانی
آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم با بیان اینکه آیت الله سلیمانی در ابعاد مذهبی، فرهنگی و سیاسی از سرآمدان انقلاب بود، گفت:عملکرد این عالم فرزانه نشان از ولایت مداری و مردم داری و تلاش برای اعتلای انقلاب اسلامی و خدمت به مردم است.

او افزود:عده‌ای در فضای مجازی قصد تخریب شخصیت آیت الله سلیمانی را دارند اما حضور مردم در مراسم پیش رو توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی و قضایی به سرعت و دقت به این پرونده رسیدگی و حکم قضایی صادر کنند

آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان دیروز برای انجام امورات بانکی به بانک ملی بابلسر مراجعه کرده بود که هدف سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.


بیشتر بخوانید:
آیت‌الله سلیمانی بر اثر سوء قصد در بابلسر به شهادت رسید + فیلم




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
واقعا جای تعجب میباشد یک نفر اگر اطلاعات بدست امده صحت داشته باشد بخاطر انتقام از معاون بانک یکی از علما کشور را اشتباه به شهادت برساند البته واحد نظارتی قصور نمودند اگر اختلاف بین کارمندان وجود داشته چرا به موقع رسیدگی ننمودند گاهی وقت مدیران مافوق مقصر می باشند وبه درد دل کارمندان گوش نمی کنند فقط به نظر مافوق کارمند توجه می نمایند و تصمیم میگیرند تحقیقاتی میدانی انجام نمی دهند این جرم رخ داده اگر با نقشه قبلی نبوده باشد قاتل قصاص نمی شود احتمالا از شاکی رضایت میگیرند و اگر قصاص هم شود خانواده دیگر بی سرپرست میشود حیف اینکه یکی از علما برجسته از این دنیا رفته کاش واحد نظارتی اختلاف کارمندان را عادلانه حل می نمودند و نظارت بیشتر داشتند
آخرین اخبار