شهرام هروی گفت: توقع دارم پورشیب و خدابخشی بیشتر از سایر نفرات شرایط سخت را تحمل کنند.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته درباره مسابقات انتخابی اظهار کرد: مسابقات روز گذشته ۳ وزن و امروز هم ۲ وزن در حال پیگیری است. توقعم این بود که ورزشکاران بهتر از این عملکرد را از خود نشان دهند. در این چند وقت هم اردو‌ها تعطیل است و ورزشکاران  در اختیار خودشان بودند. به هر حال این رقابت‌ها برای حضور در بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا است که از حساسیت بالایی برخوردار است.

او افزود: کاراته کاها تحت فشار بودند، اما در هر صورت تمام توان خود را گذاشتند و قرار شد که در این مسابقات انتخابی ۲ نفر از نفرات برتر در هر وزن  به اردو‌ها دعوت شوند و یک نفر هم با نظر کادر فنی به این نفرات ملحق شود تا ان شا الله در فرایند مسابقات برون مرزی و انتخابی نهایی که در اواخر خرداد ماه است ترکیب تیم ما برای بازی‌های  آسیایی انتخاب شود.

او درباره  اتفاقات رخ داده بین ذبیح الله  پور شیب و مهدی خدابخشی ورزشکاران باتجربه تیم ملی کاراته گفت: در هر صورت  توقعات از این نفرات این است که در روز‌هایی که برایشان شرایط سخت است تحمل کنند. برای مسابقات آسیایی فشار بر روی بازیکن است و ان شا الله بعد از مسابقات انتخابی جلسه می‌گذاریم و تصمیم برای آن‌ها می‌گیریم.

هروی درباره اعتراض سجاد گنج زاده  بیان کرد:  این ورزشکار   بحثش داوری بود که اعتراض داشت. در هر صورت اعتراض به داوری هست، اما داوران در مسابقات انتخابی تمام تلاش خود را کردند که بهترین قضاوت خود را انجام دهند. در هر صورت اشتباه در داوری اجتناب ناپذیر است و باید ورزشکاران خوددار باشند، چون مسابقه در فرایند دوره‌ای است و این مسابقات در فرایند انتخابشان تاثیرنخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی کاراته درباره اینکه این رشته ورزشی نیاز به تغییر نسل دارد، گفت:  به هر حال مسابقات به صورت شفاف دارد انجام می‌شود و هر کسی هم حقش باشد به عضویت تیم ملی در می‌آید چه بازیکن قدیمی یا بازیکن جدید باشد.

او در واکنش به این که خدابخشی و پور شیب تا تشکیل کمیته انضباطی تعلیق می‌شوند، گفت: به هر صورت رئیس فدراسیون بالاترین مقام است و حرف‌هایی که زده درست است و ان شا الله تصمیمات درستی بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار